გაკვეთილის გეგმა
გაკვეთილის
შაბლონი
მასწავლებლის სახელი,გვარი ,პირადი ნომერი რუსუდან სულაბერიძე
55001004186
საგანი მშობლიური ენა და ლიტერატურა
სწავლების საფეხური,კლასი მეორე საფეხური, მე-7 კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა 29
გაკვეთილის თემა უიარაღოს“მამელუკი“
მიზანი:მხატვრული ტექსტის გააზრება და არსებითი დეტალების
შეფასება;
2 ინფორმაციის
მიღება და გაზიარება;
3.სამეტყველო ქცევის წარმართვა მიზნისა და კონტექსტის
შესაბამისად;
4.დისკუსიაში მონაწილეობა და ჯგუფური(ინდივიდიალური)სტრატეგიების
ეფექტურად გამოყენება;
5.წაკითხულისა და ნაწარმოების ეკრანიზებული ვერსიების
შედარება;
6.კითხვის სტრატეგიების დაუფლება:ა)კომენტარი წაკითხული
ტექსტის ცალკეულ ნაწილებზე, ბ)კონტექსტის მიხედვით გაუგებარი სიტყვებისა და გამოთქმების
ახსნა.
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი
|
კლასის ორგანიზების ფორმა,ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო(წთ)
|
1
|
საშინაო დავალების პრეზენტაცია
|
პეზენტაცია
|
ჯგუფური მუშაობა
|
პროექტორი
სურათები
Popplet.com.
|
1 0წთ
|
2
|
წაკითხულის გააზრება
|
კითხვა-პასუხი
|
მთელი კლასი
|
წიგნი
|
10წთ
|
3
|
დისკუსია
|
ლექციური
|
ჯგუფური მუშაობა
|
წიგნი,ფურცლები,საწერკალამი
|
7 წთ
|
4
|
ლიტერატურული და კინოვერსიების შედარება
|
ლექციური
|
მთელი კლასი
|
პროექტორით ქართველ მამელუკთა
აღსასრულის ჩვენება learningapps.org. toondoo.com.
|
7წთ
|
5
|
სტრატეგია 3.2.1.
|
კითხვა-პასუხი
|
მთელი კლასი
|
დაფა ,ცარცი.
|
5 წთ
|
6
|
შეფასება:დაიწერება 2 კომპონენტის მიხედვით ა) საშინაო დავალება,ბ)საკლასო
სამუშაო.
|
|
მთელი კლასი
|
|
3წთ
|
7
|
.საშინაო დავალება ერთხელ კიდევ ყურადღებით წაიკითხონ ტექსტი და მონიშნონ
ის ადგილები, სადაც მთავარი გმირის თვისებები ჩანს.
|
|
მთელი კლასი
|
|
3წთ
|
7
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მე-6. 1.მოსწავლეს აქვს ინფორმაციის მიღებისა და გადაცემის
უნარ-ჩვევა;
2.მოსწავლეს
აქვს მხატვრული ტექსტის გააზრებისათვის არსებითი დეტალების შეფასების უნარი;
3.მოსწავლეს
შეუძლია წარმართოს საკუთარი მეტყველება მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად;
მე-6. 5.მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიაში მონაწილეობისას
ინდივიდუალური და ჯგუფური სტრატეგიების გამოყენება;
მე-6. 12.მოსწავლეს შეუძლია წაკითხული ნაწარმოებისა
და ეკრანიზებული ვარიანტის ერთმანეთთან შედარება;
13.მოსწავლეს შეუძლია კითხვის სხვადასხვა სტრატეგიის მიზნობრივად გამოყენება
(აკეთებს ჩანაწერებს, კომენტარებს უკეთებს ტექსტის ცალკეულ ნაწილებს,გამოთქვამს ვარაუდებს).
შეფასება
(მოსწავლის შეფასების კრიტერიუმები და ან რუბრიკები თან უნდა ერთვოდეს გეგმას)
ზეპირი გამოსვლა/პრეზენტაციის შეფასების სქემა:
კრიტერიუმი
|
დაბალი
|
საშუალო
|
მაღალი
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
|||
იცავს პირობისშინაარსობრივმოთხოვნებს (მოსაზრება, არგუმენტები, დასკვნა)
|
0
|
0,5
|
1
|
კომუნიკაციური უნარ-ჩვევები
|
0
|
0,5
|
1
|
მსჯელობისას იყენებსსათანადო სინტაქსურკონსტრუქციებს;
|
0
|
1
|
2
|
მოჰყავს ადეკვატურიარგუმენტები დამაგალითები
გამოაქვს ადეკვატურიდასკვნა
|
0
|
1
|
2
|
მეტყველებს გასაგებად, სალიტერატურო ენისნორმების დაცვით,
|
0
|
0,5
|
1
|
ებიყენებს მსჯელობითიტექსტისათვისდამახასიათებელენობრივ-გრამატიკულფორმებსა და ენობრივკონსტრუქცის
|
0
|
0,5
|
1
|
აქვს საინტერესომოსაზრებები, მოჰყავსორიგინალურიარგუმენტები, მაგალითები
|
0
|
0,5
|
1
|
ქულათა მაქსიმალური
რაოდენობა 10
დისკუსიის შეფასების რუბრიკა
მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს
აზრს
|
2
|
მსჯელობს არგუმენტირებულად
|
2
|
აკეთებს დასკვნებს
|
2
|
იყენებს არავერბალური კომუნიკაციის
ფორმებს (თვალით,ჟესტებით, ხმით)
|
2
|
კორექტულია ოპონენტის მიმართ,
ისმენს და კონსტრუქციულად პასუხობს განსხვავებულ აზრს
|
2
|
დისკუსიის შეფასების რუბრიკა
მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს
აზრს
|
2
|
მსჯელობს არგუმენტირებულად
|
2
|
აკეთებს დასკვნებს
|
2
|
იყენებს არავერბალური კომუნიკაციის
ფორმებს (თვალით,ჟესტებით, ხმით)
|
2
|
კორექტულია ოპონენტის მიმართ,
ისმენს და კონსტრუქციულად პასუხობს განსხვავებულ აზრს
|
2
|
მოძიებული მასალა შეესაბამება
საკითხს/თემას
|
3
|
გამოყენებულია მრავალფეროვანი
საიფორმაციო წყარო/საშუალება
|
3
|
მოპოვებული ინფორმაცია
ორგანიზებულია
|
4
|
Comments
Post a Comment