გაკვეთილის გეგმა


გაკვეთილის        შაბლონი                  
მასწავლებლის სახელი,გვარი ,პირადი ნომერი რუსუდან სულაბერიძე 55001004186
საგანი მშობლიური ენა და ლიტერატურა
სწავლების საფეხური,კლასი მეორე საფეხური, მე-7 კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა    29
გაკვეთილის თემა უიარაღოს“მამელუკი“
მიზანი:მხატვრული ტექსტის გააზრება და არსებითი დეტალების შეფასება;
 2 ინფორმაციის მიღება და გაზიარება;
3.სამეტყველო ქცევის წარმართვა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად;
4.დისკუსიაში მონაწილეობა და ჯგუფური(ინდივიდიალური)სტრატეგიების ეფექტურად გამოყენება;
5.წაკითხულისა და ნაწარმოების ეკრანიზებული ვერსიების შედარება;
6.კითხვის სტრატეგიების დაუფლება:ა)კომენტარი წაკითხული ტექსტის ცალკეულ ნაწილებზე, ბ)კონტექსტის მიხედვით გაუგებარი სიტყვებისა და გამოთქმების ახსნა.


აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი
კლასის ორგანიზების ფორმა,ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო(წთ)
1
საშინაო დავალების პრეზენტაცია

პეზენტაცია
ჯგუფური მუშაობა
პროექტორი
სურათები
Popplet.com.
1 0წთ

2
წაკითხულის გააზრება
კითხვა-პასუხი
მთელი კლასი
წიგნი
10წთ
3
დისკუსია

ლექციური

ჯგუფური მუშაობა
წიგნი,ფურცლები,საწერკალამი
7 წთ
4
ლიტერატურული და კინოვერსიების შედარება
ლექციური
მთელი კლასი
პროექტორით ქართველ მამელუკთა  აღსასრულის ჩვენება               learningapps.org.  toondoo.com.

7წთ
5
სტრატეგია 3.2.1.
კითხვა-პასუხი
მთელი კლასი
დაფა ,ცარცი.
5 წთ


6
შეფასება:დაიწერება 2 კომპონენტის მიხედვით ა) საშინაო დავალება,ბ)საკლასო სამუშაო.


მთელი კლასი

3წთ
7
.საშინაო დავალება ერთხელ კიდევ ყურადღებით წაიკითხონ ტექსტი და მონიშნონ ის ადგილები, სადაც მთავარი გმირის თვისებები ჩანს.

მთელი კლასი

3წთ



                                                                                                                                                      7



გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მე-6. 1.მოსწავლეს აქვს ინფორმაციის მიღებისა და გადაცემის უნარ-ჩვევა;
         2.მოსწავლეს აქვს მხატვრული ტექსტის გააზრებისათვის არსებითი დეტალების შეფასების უნარი;
        3.მოსწავლეს შეუძლია წარმართოს საკუთარი მეტყველება მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად;
მე-6. 5.მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიაში მონაწილეობისას ინდივიდუალური და ჯგუფური სტრატეგიების გამოყენება;
მე-6. 12.მოსწავლეს შეუძლია წაკითხული ნაწარმოებისა და ეკრანიზებული ვარიანტის ერთმანეთთან შედარება;
          13.მოსწავლეს შეუძლია კითხვის სხვადასხვა სტრატეგიის მიზნობრივად გამოყენება (აკეთებს ჩანაწერებს, კომენტარებს უკეთებს ტექსტის ცალკეულ ნაწილებს,გამოთქვამს ვარაუდებს).
შეფასება
(მოსწავლის შეფასების კრიტერიუმები  და ან რუბრიკები თან უნდა ერთვოდეს გეგმას)
   ზეპირი გამოსვლა/პრეზენტაციის შეფასების სქემა:


კრიტერიუმი
დაბალი
საშუალო
მაღალი
იცავს დროის ლიმიტს
იცავს პირობისშინაარსობრივმოთხოვნებს (მოსაზრებაარგუმენტებიდასკვნა)
    0
0,5
1
კომუნიკაციური უნარ-ჩვევები
     0
0,5
1
მსჯელობისას იყენებსსათანადო სინტაქსურკონსტრუქციებს;
     0
1
2
მოჰყავს ადეკვატურიარგუმენტები დამაგალითები
გამოაქვს ადეკვატურიდასკვნა
     0
1
2
მეტყველებს გასაგებადსალიტერატურო ენისნორმების დაცვით,
     0
0,5
1
ებიყენებს მსჯელობითიტექსტისათვისდამახასიათებელენობრივ-გრამატიკულფორმებსა და ენობრივკონსტრუქცის
     0
0,5
1
აქვს საინტერესომოსაზრებებიმოჰყავსორიგინალურიარგუმენტებიმაგალითები
     0
0,5
1
                ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა 10
დისკუსიის შეფასების რუბრიკა

მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს
2
მსჯელობს არგუმენტირებულად
2
აკეთებს დასკვნებს
2
იყენებს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმებს (თვალით,ჟესტებით, ხმით)
2
კორექტულია ოპონენტის მიმართ, ისმენს და კონსტრუქციულად პასუხობს განსხვავებულ აზრს
2
დისკუსიის შეფასების რუბრიკა

მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს
2
მსჯელობს არგუმენტირებულად
2
აკეთებს დასკვნებს
2
იყენებს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმებს (თვალით,ჟესტებით, ხმით)
2
კორექტულია ოპონენტის მიმართ, ისმენს და კონსტრუქციულად პასუხობს განსხვავებულ აზრს
2

მოძიებული მასალა შეესაბამება საკითხს/თემას
3
გამოყენებულია მრავალფეროვანი საიფორმაციო წყარო/საშუალება
3
მოპოვებული ინფორმაცია ორგანიზებულია
4


Comments

Popular posts from this blog