შეფასების რუბრიკა
ზეპირი გამოსვლა/პრეზენტაციის შეფასების სქემა:
კრიტერიუმი
|
დაბალი
|
საშუალო
|
მაღალი
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
|||
იცავს პირობისშინაარსობრივმოთხოვნებს (მოსაზრება, არგუმენტები, დასკვნა)
|
0
|
0,5
|
1
|
კომუნიკაციური უნარ-ჩვევები
|
0
|
0,5
|
1
|
მსჯელობისას იყენებსსათანადო სინტაქსურკონსტრუქციებს;
|
0
|
1
|
2
|
მოჰყავს ადეკვატურიარგუმენტები დამაგალითები
გამოაქვს ადეკვატურიდასკვნა
|
0
|
1
|
2
|
მეტყველებს გასაგებად, სალიტერატურო ენისნორმების დაცვით,
|
0
|
0,5
|
1
|
ებიყენებს მსჯელობითიტექსტისათვისდამახასიათებელენობრივ-გრამატიკულფორმებსა და ენობრივკონსტრუქცის
|
0
|
0,5
|
1
|
აქვს საინტერესომოსაზრებები, მოჰყავსორიგინალურიარგუმენტები, მაგალითები
|
0
|
0,5
|
1
|
ქულათა მაქსიმალური
რაოდენობა 10
დისკუსიის შეფასების რუბრიკა
მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს
აზრს
|
2
|
მსჯელობს არგუმენტირებულად
|
2
|
აკეთებს დასკვნებს
|
2
|
იყენებს არავერბალური კომუნიკაციის
ფორმებს (თვალით,ჟესტებით, ხმით)
|
2
|
კორექტულია ოპონენტის მიმართ,
ისმენს და კონსტრუქციულად პასუხობს განსხვავებულ აზრს
|
2
|
დისკუსიის შეფასების რუბრიკა
მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს
აზრს
|
2
|
მსჯელობს არგუმენტირებულად
|
2
|
აკეთებს დასკვნებს
|
2
|
იყენებს არავერბალური კომუნიკაციის
ფორმებს (თვალით,ჟესტებით, ხმით)
|
2
|
კორექტულია ოპონენტის მიმართ,
ისმენს და კონსტრუქციულად პასუხობს განსხვავებულ აზრს
|
2
|
მოძიებული მასალა შეესაბამება
საკითხს/თემას
|
3
|
გამოყენებულია მრავალფეროვანი
საიფორმაციო წყარო/საშუალება
|
3
|
მოპოვებული ინფორმაცია
ორგანიზებულია
|
4
|
Comments
Post a Comment